L'EMPRESA


Conegui'ns

Thot Group som una gestoria amb més de 25 anys d’experiència en el sector. La nostra clau d’èxit ésinspirar confiança als nostres clients, resoldre’n els dubtes i ajudar-los en tot i en tot moment. D’aquesta manera, la seva sensació de seguretat és absoluta.

Ens hem mantingut al llarg dels anys perquè assessorem el client des del primer dia i en coneixem tots els detalls. No som una empresa distant i freda, a la qual només li importen els números, sinó que ens importen les persones i ens hi impliquem a fons.

Guiem el client cap a l’autoreflexió i l’autoanàlisi de la seva empresa, perquè arribi a excel·lir en el seu àmbit, a través del positivisme i de la feina ben feta, de qualitat. Per això el nostre grup de treballadors destaca per la seva professionalitat, amb una llarga experiència i formació continuada i, també, per què no dir-ho, per l’amabilitat i la familiaritat.

A més, destaquem per l’ús d’una tecnologia puntera i innovadora, que ens permet optimitzar els recursos i, d’aquesta manera, abaratir els costos. Com que som molt competitius en les tarifes, podem elaborarpressupostos a mida per a qualsevol tipus de client/a.

 

Àmbits d'actuació

Assessorem empreses (grans, mitjanes i petites), professionals (autònoms) i també gent emprenedora que vol començar un negoci, en els àmbits següents:

  • Assessorament comptable.
  • Assessorament fiscal.
  • Assessorament laboral.

Origen de l'empresa i nom

El nom de l’assessoria ret homenatge al déu egipci Thot, considerat el déu de la comptabilitat, patró dels escribes, inventor dels números i del sistema legal, a més d’ésser conegut com un bon mediador.

Tot el que aquest representa és el que justament sempre hem volgut oferir als nostres clients. És el que hem realitzat i encara avui en dia desenvolupem, des que es va crear la Societat, l’any 1986.

10 motius per confiar en nosaltres

  • Perquè oferim una atenció individualitzada i exclusiva al nostre client/a

    La nostra prioritat és conèixer bé la situació del client/a per fer més rendible la seva empresa i no deficitària, és clar que això no ho podem aconseguir si no li oferim una atenció individualitzada i exclusiva. Per a nosaltres, és molt important parlar, rebre un feedback de part seva, saber què n’opina de les nostres propostes, quina alternativa creu millor, com vol procedir, què necessita i què vol evitar. Tot aquest procés és importantíssim perquè puguem fer bé la nostra feina i ser eficients.
  • Perquè volem cuidar les petites i mitjanes empreses (PIME), tal com ho fem amb les grans empreses

    Si bé cal que existeixin grans empreses, creiem fermament que hem de ser competitius amb les PIME (petites i mitjanes empreses). Per a nosaltres, totes són igual d’importants. Obrim els braços a qualsevol empresa, per petita que sigui, i li fem un seguiment des del principi. Si contacta amb nosaltres, no se’n penedirà; li ho assegurem.
  • Per la innovació tecnològica i la competitivitat en les tarifes

    Destaquem per l’ús d’una tecnologia puntera i innovadora, que ens permet optimitzar els recursos i, d’aquesta manera, abaratir els costos dels serveis que oferim. Som molt competitius en les nostres tarifes. Elaborem pressupostos a mida per a qualsevol tipus de client/a. Qualsevol persona pot contactar amb Thot Group i nosaltres li enviarem un pressupost sense cap compromís.
  • Per la nostra experiència, complicitat i responsabilitat

    Fa més de 25 anys que ens dediquem a l’assessorament comptable, fiscal i laboral, amb un equip de gran vàlua professional i personal. La clau del nostre èxit ha estat mantenir-nos SEMPRE al costat del client/a que confia en nosaltres. Ens sentim còmplices i responsables del bon funcionament de la seva empresa. Fem una feina eficient, li mostrem tots els pros i els contres, analitzem exhaustivament la situació econòmica externa i interna, de ben segur que arribarem a bon port i trobarem l’opció més adequada per a vostè.
  • Perquè som al costat de les persones, com els emprenedors que volen començar des de zero.

    Creiem en els emprenedors. El primer que fem és un estudi de la idea i de la viabilitat; elaborem un estudi de mercat, li oferim una perspectiva objectiva, amb avantatges i desavantatges del que es pot trobar, etc. Però tenim molt i molt clar que ens adaptem a les necessitats de TOTES i CADASCUNA de les persones que vénen a demanar-nos consell.
  • Perquè volem ajudar els professionals (autònoms)

    Som conscients que ser professional (autònom) és una de les sortides més viables però també més precàries. És factible perquè moltes empreses volen treballadors autònoms, ja que és més rendible. Però també sabem que es necessita més esforç perquè no hi ha res assegurat. El que volem és assessorar-lo pel que fa a les diverses quotes, l’IAE, el funcionament del lliure mercat, etc. perquè no se senti tan sol i sàpiga que té un equip en qui confiar.
  • Perquè el nostre objectiu és millorar els resultats

    Tant si és una gran empresa, una PIME, un professional o un emprenedor/a, la nostra prioritat és MILLORAR la seva situació, anar endavant, sempre, mai enrere. Per això fem els estudis que calguin per conèixer bé la seva empresa i/o negoci, saber en quin punt es troba i com fer-la evolucionar positivament. Posem al seu abast els nostres recursos tecnològics i d’equipament, i el nostre equip de professionals per millorar la seva situació.
  • Per la nostra eficiència i la nostra humanitat.

    Una bona comptabilitat és indispensable perquè la seva empresa no sigui deficitària. Però no només importen els números. Aquests més de 25 anys en el sector ens han ensenyat que les bones relacions són imprescindibles i, a més, productives i beneficioses. És per això que donem molta importància al nostre Departament Laboral, enfocat als recursos humans, perquè un bon ambient de treball és fonamental en una feina. Aquest fet enriqueix tant els treballadors, com l’empresa. I si volem transmetre aquest missatge, el nostre equip n’ha de ser un bon exemple i l’és: professional en la seva feina i molt humà en la seva execució.
  • Pel nostre positivisme

    Sempre és un bon moment per reinventar-se, crear noves oportunitats, millorar, buscar alternatives, novetats, canvis i un llarg etcètera. I tot aquest ventall només és possible amb una mentalitat oberta i positiva. Creiem que amb esforç i passió pel que es fa, es pot tirar endavant. Si vostè sol no pot, nosaltres l’ajudarem.
  • Perquè som ètics.

    L’ètica en la nostra feina és primordial. Això significa que som transparents i mirem pel seu bé, perquè actuï de la manera més legal possible i tingui beneficis en la seva empresa, però sempre en consideració a les altres persones. Sense la gent no existeix empresa, ni societat, ni idea. Si confia en nosaltres, no se’n penedirà. Li ho assegurem.
  • 1

Dades de contacte

 info@tgae.cat
 973 443 080
Av. Pere III, 39 · 25600 BALAGUER (Lleida)

Segueixi'ns a les xarxes